NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 2018 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
Sofia Kean Riccardo Szigetvári Zimolzak Opas Żurawski - Poczta Polska Kinecki Olszewska

Program

Program ujawniamy sukcesywnie :) Śledź zmiany na naszej stronie i na FB!

Dzień 1

2015-02-10

09:15-09:30

Powitanie i wprowadzenie #

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


09:30-10:00

Quo Vadis ROPO? Podsumowanie 12 fal badania trackingowego E-Commerce Track, zrealizowanych w 2014 roku na próbie ponad 6 tys. Internautów #

• Najważniejsze trendy w ecommerce w 2014 roku
• Które marki najlepiej wykorzystują efekt ROPO
• Czy Allegro jest niekwestionowanym liderem polskiego ecommerce?
• Czy 2014 był rokiem mobile w polskim ecommerce i wiele innych

Piotr Zimolzak

Piotr Zimolzak

wiceprezes zarządu, SW Research


10:00-10:30

Przełamanie bariery nieufności - nagroda e-Commerce Polska awards 2014#

  • Przełamanie nieufności poprzez marketing
  • Przełamanie nieufności poprzez adaptacje usług
  • Nagroda e-Commerce Polska awards 2014

Robert Schütze

Robert Schütze

country manager Poland, Zalando


10:30-11:00

ePoczta Polska - pakiet prostych rozwiązań dla eSklepów #

• Codzienne problemy eSklepów - case study
• Poczta Polska = one-stop-shop dla eSlepów
• Co jeszcze mamy w zanadrzu?
• Najważniejszy jest eKupujący

Sławomir Żurawski

Sławomir Żurawski

dyrektor biura rozwoju usług KEP, Poczta Polska

Marek  Cynowski

Marek Cynowski

dyrektor e-commerce, Poczta Polska


11:00-11:30

It`s all about the money - czyli jak płatności online mogą zachęcić Klienta do zakupu w Twoim serwisie?#

•Jakie metody płatności są najczęściej wybierane przez Polaków i dlaczego?
•Bezpieczeństwo płatności z punktu widzenia Klientów oraz właścicieli e-sklepów.
•Trendy rozwoju płatności online.

Jacek  Kinecki

Jacek Kinecki

sales manager, kierownik sprzedaży, Przelewy24


11:30-12:00

Kawa/Networking#

12:00-12:30

How to achieve a 2259% increase in revenues? #

Hungarian online sale of accommodation business Szallas.hu leads the way in Technology Fast 50 Deloitte ranking with a five-year revenue growth rate of 2259%.
• How to achieve a 2259% increase in revenues?
• What are the key elements of success?
• Whether this success can be repeated in another business environment?

József  Szigetvári

József Szigetvári

CEO, Szalas.hu

Tamás  Varga

Tamás Varga

international business developer, Szallas.hu


12:30-13:00

Newcommerce - nowa fala ecommerce 20 modeli biznesowych , które mają szansę zmienić układ sił na rynku + przykłady#

Michał  Kreczmar

Michał Kreczmar

ecommerce director, Dentsu Aegis Network/Hypermedia


13:00-13:30

12% konwersji? Słabo...Nigdy nie bądź zadowolony ze swojej konwersji#

Wiem najlepiej, czego potrzebują moi klienci i doskonale umiem zidentyfikować ich potrzeby". Nic bardziej złudnego. Nie wierzysz? Spróbuj odpowiedzieć na pytanie: Czego będą szukać klienci, którzy właśnie kupili piłkę do kosza? Butów sportowych? Szortów do kosza? Dresów?

Prawidłowa odpowiedź brzmi: DEZODORANTU! Czy kiedykolwiek wpadłbyś na tę odpowiedź kierując się intuicją albo nawet czystą logiką? Nie? Skąd więc pewność, że Twoja konwersja nie może być znacznie wyższa?

Przemysław  Mańkowski

Przemysław Mańkowski

dyrektor generalny, QuarticON


13:30-14:00

10+ porad jak poprawić wyniki sprzedaży w 7 dni#

• Jak zwiększyć sprzedaż w kilka dni?
• W jaki sposób poprawić UX bez udziału działu IT?
• Wybrane metody na Quick Win z jakich korzystamy w projektach success-fee.

Tomasz  Karwatka

Tomasz Karwatka

prezes zarządu, Divante, Grupa OEX


14:00-14:40

Obiad/Networking#

14:40-15:20

Dyskusja: Największe sukcesy i porażki w ecommerce #

Krzysztof  Wierzbicki

Krzysztof Wierzbicki

prezes zarządu, Domodi

Wojciech  Tomaszewski

Wojciech Tomaszewski

dyrektor ds. marketingu i e-commerce, WearCo / ANSWEAR.com

Justyna  Skorupska

Justyna Skorupska

dyrektor zarządzająca FACT-Finder®Partner Polska, członek komitetu założycielskiego e-Commerce Polska

Konrad Zach

Konrad Zach

ekspert e-commerce

Patryk  Bukowiecki

Patryk Bukowiecki

head of mobile, Allegro


14:41-15:20

#

Tomasz  Dalach

Tomasz Dalach

founding partner, Online Partners, prezes zarządu, Houzee.pl


Prowadzący

Tomasz  Karwatka

Tomasz Karwatka

prezes zarządu, Divante, Grupa OEX


15:20-15:50

Co działa na klientów czyli 10 faktów, które pomogą Ci zarobić więcej dzięki kuponom#

• Kody rabatowe w Polsce i zagranicą
• Popularność kodów rabatowych w różnych kategoriach zakupowych
• Serwisy agregujące zniżki na mapie ecommerce
• Kupony jako wsparcie sprzedaży – dla kogo, kiedy i jak wdrożyć
• Konwersje z kampanii kuponowych-case study
• Wnioski z badania Promotor Roku przeprowadzonego przy udziale użytkowników serwisu Cuponation pod koniec zeszłego roku

Katarzyna  Kazior

Katarzyna Kazior

dyrektor, Rocket Internet Polska, dyrektor zarządzający, CupoNation Polska


15:50-16:20

Jak sprawić, żeby klienci Cię lubili i docenili? Wyzwania księgarni internetowej#

  • Poznaj tajniki obsługi klienta najlepiej ocenianej przez kupujących księgarni internetowej 
  • Zobacz co sprawia, że pokonaliśmy Empik i Smyk w e-COMMERCE POLSKA awards 2014
  • Jak wyróżnić się na tle dziesiątek innych konkurencyjnych sklepów, oferujących praktycznie to samo
  • Księgarnia Internetowa od kuchni - czyli to, czego nie widać gołym okiem
  • Czy opłaca się Dzień Darmowej Dostawy i inne ciekawe case studies

Łukasz  Kierus

Łukasz Kierus

założyciel, TaniaKsiazka.pl


16:20-16:50

Riccardo App- jak zastosować technologię Beacon w sklepach stacjonarnych#

Sieć sklepów odzieżowych Riccardo wrdożyła rozwiązanie oparte na kompleksowym połączeniu technologii Beacon, automatyzacji marketingu i RTB Trackera. 

• Prawdziwa, spersonalizowana komunikacja wielokanałowa na przykładach!
• Jak działa technologia multichannel z komunikacją 1:1 z wykorzystaniem systemu Marketing Automation 360 oraz najbardziej wyrafinowanego retargetingu z RTB.
• Rozwiązanie uznane jako jedno z najbardziej przełomowych 2014 roku przez Bluetooth SIG na targach CES 2015!


Michał  Wojciechowski

Michał Wojciechowski

prezes zarządu, ENCJA.COM

Paweł  Mizgalski

Paweł Mizgalski

CEO, RTB Tracker

Magdalena  Szczęsny

Magdalena Szczęsny

e-commerce manager, Riccardo


16:50-17:00

Zakończenie pierwszego dnia konferencji#

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


Dzień 2

2015-02-11

09:15-09:30

Powitanie i wprowadzenie #

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


09:30-10:00

Klienci w Polsce oczekują przenikania się różnych kanałów sprzedaży- wnioski z badania przeprowadzonego IBM Institute for Business Value w Polsce oraz 16 krajach świata#

• Stan rynku - przegląd trendów konsumenckich mających obecnie wpływ na działania sprzedawców
• Oczekiwania co do omnichannel - analiza oczekiwań konsumentów w obszarze obsługi wielu kanałów
• Klasyfikacja klientów

Patrick  Opas

Patrick Opas

SW business development leader, IBM Polska


10:00-10:30

Ulmart: Russia’s Disruptive Leader in E-commerce#

Russia’s answer to Amazon, Ulmart, has confirmed that it plans to IPO later this year. Russia’s leading e-commerce company confirmed that it will go public in a yet-to-be-determined Western stock exchange and that it is considering using the IPO to bring in $1 billion or more in exchange for 25 percent of the firm, according to reports in VentureBeat. Ulmart’s unique contribution to the e-commerce world are the 'cybermarkets' that make up 30 percent of the company’s sales. Dmitry Kostygin, chaiman of Ulmart, describes the group's operations as the "next generation" of internet retailing and says Amazon will probably switch to Ulmart's model in the next couple years. How this model looks like?

Special presentation only for Ecommerce Trends 2015!

Brian  Kean

Brian Kean

director for communications and investor relations, Ulmart


10:30-11:00

9+1 simple ways that your Email list can bring you happiness (and money :-)#

Learn from the market leaders: Email Marketing Case Studies from IKEA and Imperial Tobacco, first time presented to a European audience, and dozens of international examples, will show you strategies and practices that increase the revenue driven from your email marketing campaigns. Learn how being personal, mobile responsive and segmentation driven, can lead your brand to profit.

Sofia  Anadiotou

Sofia Anadiotou

head of EMEA market expansion, Moosend


11:00-11:30

Kawa/Networking#

11:30-12:00

Czy można zakochać się w sklepie???#

• Jak rozmawiamy z naszymi klientkami.
• Jak ważne jest słuchanie i rozpoznawanie potrzeb 
• Relacje są najsuteczniejsze, mimo że buduje je się powoli i wcale nie łatwo
• Jak błędy i pomyłki mogą zwiększać sprzedaż i tworzyć wręcz emocjonalne relacje ze… sklepem

Grzegorz  Ostrowski

Grzegorz Ostrowski

założyciel, MniamMniam.pl


12:00-12:30

Kazar omnichannel strategy. Extending brand experience#

• Kazar to modowa marka premium, o wyjątkowym 'brand experience'
• Jak doświadczenie zakupowe Klienta, który odwiedza salony Kazar można skalować na działania ecommerce?
• Czy można pogodzić priorytety sprzedaży, z budowaniem świata marki?

Małgorzata  Olszewska

Małgorzata Olszewska

e-commerce & customer care manager, KAZAR


12:30-13:00

Jak za pomocą systemu Marketing Automation wdrażać strategie Trigger Based Marketing. Przykłady automatyzacji stosowanych przez najlepsze polskie działy marketingu.#

• Dlaczego dynamiczne e-maile one-to-one są skuteczniejsze od remarketingu i retargetingu e-mailowego
• Jak wielokanałowy engagement marketing ratuje wymieranie bazy e-mailowej i newsletterowej
• Najskuteczniejsze metody automatyzacji stosowane w Rainbow Tours, FRU, Yves Rocher i innych
• Jakie metody marketingu B2B są coraz częściej stosowane w marketingu B2C i eCommerce
• Marketing Automation to nie tylko realizacja sprzedażowych i marketingowych KPI - jakie inne obszary można oprocesować korzystając z systemu Marketing Automation


13:00-13:30

Jakość w e-commerce na przykładzie Sephora.pl #

• Czy można konkurować pozacenowo?
• Czy klienci doceniają jakość?
• Nagroda e-Commerce Polska awards 2014- pomysł promocyjny roku

Jakub  Jasiński

Jakub Jasiński

e-commerce leader, Sephora Polska


13:30-14:15

Obiad/Networking#

Sala A

2015-02-11

14:30-15:00

BEAUTIKON.com - Jak przekonać Polki do Koreańskich kosmetyków?#

• Koncept sklepu i główne założenia
• Opis barier i nieufności z którymi się borykaliśmy
• Droga do przełamania nieufności (sposoby i narzędzia)

Agnieszka  Bauer

Agnieszka Bauer

właścicielka, BEAUTIKON.com


15:00-15:30

Pomysł promocyny roku - nagroda eCommerce Polska #

• Akcje promocyjne przeprowadzone w 2014 roku: Bloggers Love Mamissima ( nagrodzona), akcja promocyjna z Anna Muchą, Bloggers for Christmas, magazyn lovemamissima.pl
• Akcje promocyjne w 2015 roku: Baby BOOM! by Zosia Slotała
• Kierunki rozwoju

Magdalena  Janowska

Magdalena Janowska

założycielka, Mamissima.pl


15:30-16:00

Strategiczna współpraca w e-commerce, czyli dlaczego warto decydować się na wyłączność – case study Bluerank i Leroy Merlin w zakresie analityki digitalowej i SEO#

• Przepis na szczerą współpracę gdzie agencja i klient nie mają przed sobą tajemnic, pracując na wspólnych KPIs
• Dostęp do informacji, oczekiwania i korzyści wynikające z wyłącznej współpracy w segmencie rynkowym DIY
Decyzje biznesowe w oparciu o dane
Analiza ilościowa i jakościowa skuteczności serwisu jako podstawa do rozmów z dostawcami ruchu i treści serwisu
Kompleksowe działania w zakresie SEO, raportowanie rezultatów i stała optymalizacja jako klucz do pozytywnego ROI wynikającego z ruchu organicznego
• Rezultaty, czyli jak udało się uzyskać prawie 300% wzrostu przychodów z dopasowanego hasłowo ruchu organicznego w 2014

Przemek  Porada

Przemek Porada

menedżer ds. internetu, Leroy Merlin

Zbigniew  Nowicki

Zbigniew Nowicki

managing director, Bluerank


16:00-16:30

Jak podnieść konwersję nawet o 413% dzięki RTB i marketing automation. Case study Outdoorzy.pl#

Omówienie przypadku Outdoorzy.pl, którzy korzystają zarówno z RTB i marketing automation, a co najważniejsze u jednego dostawcy technologicznego, co umożliwia wymianę danych transakcyjnych na najwyższym poziomie. Podczas prezentacji omówione zostaną zastosowania widgetów rekomendacji, e-maili dynamicznych, reklam dynamicznych, popupów i segmentacji. Zestawienie co się sprawdza i czemu tak wzrosła konwersja. 

Jakub  Cyran

Jakub Cyran

head of business / partner, GO.PL


16:30-16:45

Zakończenie konferencji #

Sala B

2015-02-11

14:30-15:00

Mobile First Design. Dlaczego koncepcja Mobile First Design sprzedaje#

Głównym założeniem MFD jest projektowanie strony sprzedażowej rozpoczynając od urządzenia mobilnego, smartfonu, poprzez tablet, a kończąc na desktopie. Daje to zupełnie inną perspektywę., dzieki czemu możliwe jest zapewnienie klientowi teg samego doświadczenia we wszytskich kanałach.

Borys Skraba

Borys Skraba

prezes zarządu, Bold Brand Commerce


15:00-15:30

Mieszkaj piękniej! …Czyli jak faceci kupują meble w kanale e-commerce? case kampanii sprzedażowej Houzee.pl#

• Jak optymalizacja kreacji wpływa na liczbę pozyskanych leadów?
• Czy istnieje alternatywa dla testów A/B drogich mailingów?
• Jak pokazać 1000 produktów na Facebooku nie płacąc za to fortuny?

Przemysław  Bartkowiak

Przemysław Bartkowiak

CEO&founder, Revenue Group


15:30-16:00

7 błędów w testach A/B, które popełniają nawet zawodowcy#

• Jak testować zmiany na stronie, aby mieć pewność, że przyniosą pożytek oraz wzrost konwersji - najlepsze praktyki i najgorsze praktyki 

Piotr  Oracz

Piotr Oracz

założyciel i współpomysłodawca, Loopa.eu


16:00-16:30

Jak ograniczyć ryzyko finansowe w e-commerce, czyli BIG nie taki straszny#

• Weryfikacja wiarygodności kontrahentów, konsumentów, firm w ecommerce
• Hierarchia płatności konsumentów i firm dla e-Commerce
• Bazy danych które musisz koniecznie użyć do zmniejszania ryzyka finansowego w e-Commerce
• Ryzyko finansowe w ecommerce
• Potwierdzenie wiarygodności finansowej – udokumentowanie bezpieczeństwa zakupów, sposób na promocję i zdobycie nowych klientów

Marcin  Ledworowski

Marcin Ledworowski

wiceprezes zarządu, Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor


16:30-16:45

Zakończenie konferencji #